נקודות לעיצוב פנים של בתים פרטיים

האם ישנה נוסחה מדויקת לעיצוב בתים? האם ניתן לתת נקודות לעיצוב פנים של בתים פרטיים ש"יתלבשו" או "יתעצבו" על/בכל כל בית? באופן כללי כן, יחד עם זאת העיצוב מבחינתם של אדריכלים רבים הוא יצור חי ונושם המפיח חיים בתוך הבית עצמו במיוחד כאשר מדובר בעיצוב חללים גדולים כמו בית פרטי אשר מלכתחילה ידרוש חשיבה לא מועטה באשר לנקודות העיצוב ההתחלתיות שלו.
 
 
הנקודות האדריכליות המרכזיות בכל בית, עשויות לבוא לידי ביטוי באופנים משתנים בהתאם לדיירים, כך גורסת דעת מעצבי הפנים "החדשים", האם אותו עיצוב סטנדרטי אין גורלו לחלוף מהעולם? וכמה קשה להחליף הרגלים אחרי שנים כה רבות?
 
 
האם העיצוב חייב להיות דומה או זהה בכל החללים וחדרי הבית?
 
בנקודה זאת, קיימות כמה סברות: הסברה הגורסת כי הדמיון חשוב , הסברה השנייה הטוענת שדווקא הבידול והיכולת ליצור עולם אחר בכל חלל וחלל היא הנכונה והעיצוב המתון יותר הדוגל בכתמי דמיון, בין כלל החדרים והחללים המאופיינים על ידי סממן אחד החוזר על עצמו באופן אשר אינו גובה מחיר מהדומיננטיות של הרעיון העיצובי השולט בחדר. העיצוב האחרון חודר לאיטו לתחום עיצוב הבתים הפרטיים ועיצוב ארגונים ובא לידי ביטוי על ידי גוונים רהיט דומה, גוף תאורה מוקטן בחדר אחד אשר בחדר אחר משרת כגוף תאורה מרכזי ועוד אין ספור אפשרויות "שיבוץ" מגוונות.
 
 
מוציאים את השדים מהארון – עיצוב ארונות בבתים פרטיים
 
גם בתחום הארונות ניתן למצוא שינויים, הן ברמה העיצובית והן ברמה הלוגיסטית והטכנית. מה זה אומר? אחד הפרטים החשובים ביותר בחדרי שינה מעוצבים המשמשים כלי ופרט המייעל את הסדר והארגון בחדר לא קיבל התייחסות ברמה האדריכלית העיצובית לפני לא מעט שנים. רק בשנים האחרונות הוסכם בפי רבים, לקוחות ואדריכלים שגם תחום זה זקוק לריענון ושינוי פני החדר עצמו ופני הבית בכלל.
 
מהפן הלוגיסטי וההתייעלותי, הארון משרת אותנו כיום לא רק לצורכי אחסון אלא מיוצר כך שיפנה מקום ויצור חלל רחב יותר ברחבי החדר, עיצוב נכון מבחינה אדריכלית ועיצובית שמה דגש מיוחד על הארונות ועובדת איתם בכמה זירות.
 
מדברים חופשי- עיצוב נקי ומינימליסטי גם בבתים פרטיים
 
 
העיצוב החדשני העולם ומתפתח בעולם העיצוב, מבחינת נקודות עיצוב פנים בבתים פרטיים הוא העיצוב הנקי והמינימליסטי, גם בחללים גדולים במיוחד. רבים יקומו ויתרעמו בטוענה שעיצוב מינימליסטי בחללים גדולים יהפוך את החלל לריק למראה, עיצוב נכון הכולל שטיחים וגוונים דומיננטיים, עיצוב רצפות, עיצוב באמצעות זכוכית, עיצוב קירות וריהוט וינטג', הם בין הפתרונות היעילים והאהובים ביותר בתחום עיצוב הבתים הפרטיים והופך את העיצוב לסינרגטי ומסביר פנים, ובאופן שיפתיע רבים, ההפך הגומר ממראה ה"חלל הריק".