ellita בבית האח 2015

בית האח הגדול מקבל טוויסט איטלקי עם Ellita Living
 
אחד הפרוייקטים הכי מרגשים ומלהיבים שיצא לנו לעבוד עליו השנה הוא ריהוט בית האח הגדול בעונתו החמישית. אולי יותר מכל סט טלוויזיוני אחר, בית האח הגדול הוא אתגר הריהוט הכי מעניין שניתן לקבל. זהו אולי הבית הטלוויזיוני הכי מפורסם ומצולם והאתגר שלנו היה להראות את היופי שבו מכל זוית. מעבר לכך ובניגוד לאולפן טלוויזיוני שמשמש את המנחה למספר שעות ואז מפורק, כאן מדובר בבית לכל דבר שצריך להיות פונקציונלי ונעים כדי שהדיירים ירגישו מספיק נוח כדי לריב או להתפייס זה עם רעהו…
 
הבחירה של מפיקי התכנית בחברת Ellita Living נבעה מהיכולת שלנו לקחת את הבית ולהעניק לו את המראה האיטלקי האולטרה-מודרני והנקי שלנו. הספה שהפכה כבר למפורסמת עליה מתכנסים דיירי הבית, עוצבה במיוחד לפי דרישות האח, ועשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר בשוק הריהוט. בכל פריט שהוכנס לבית האח הושקעה המון מחשבה, מכיון שהבית הוא כשלעצמו כוכב בתכנית. קחו לדוגמא את אחד מכוכבי הבית – שולחן האוכל הנקי, בעל הקווים העגולים ועם רגלי הנירוסטה הייחודיות בעלות המראה העתידני.
 
יגאל סייג, מנכ"ל חברת Ellita Living, ליווה באיטליה את מעצבי הסט של האח – מיכאל ששון ודליה אדיר, ושם בצוותא עם חברת Gamma (בעלת הקולקציה של המעצב Giuseppe Vigano אותו מייבאת Ellita Living) תוכננו הספות הענקיות בבית. שם גם הוחלט על מתאר כללי נקי, מעניין וזורם של קווים מעוגלים המתבטא כאמור בשולחן האוכל, כמו גם בכורסאות פוף ובשולחנות המזכירים חביות והניתנים להזזה בקלות (בהתאם לדרישות ההפקה).
 
את הקו המינימליסטי והאולטרה-מודרני ומוקפד מבית האח הגדול ניתן לראות באולמות התצוגה של רשת Ellita Living בפולג, תל אביב ובחיפה.