חדרי שינה מעוצבים לגוף ולנפש

אם לרגע היינו חושבים באיזה חדר מבין חדרי הבית אנו מבלים את רוב הזמן שלנו, נמצא כי התשובה היא חדר השינה. התארגנות הבוקר מתחילה בחדר זה, לפעמים גם שנת צהריים קלה וכמובן את שנת הלילה המלכותית שלנו אנו מעבירים בחדר השינה. כל כך הרבה פעמים אנו פוקדים את החדר הזה לכן עלינו לדאוג שהוא ישדר חמימות, אור, נועם , יופי ואסתטיקה, במילים אחרות חדרי שינה מעוצבים עם ריהוט מעוצב לבית.
חדרי שינה מעוצבים אינם נועדו רק למראית עין, אלא מבלי שנשים לב, תפקידם הסמוי מיועד לנפש. יש השפעה ישירה של העיצוב על השינה, כאשר אנו הולכים לישון מרוצים השינה שלנו תהיה הרבה יותר טובה,כמובן אם מדובר על ריהוט יוקרה מעוצב לבית ואיכותי, ובהתאם לכך גם נתפקד יותר טוב במהלך היום.
 

איך לבחור חדר שינה מעוצב

כאשר אנו רוצים לייצור בביתנו חדרי שינה מעוצבים בין אם מדובר בחדר הורים או בחדרי נוער וילדים, עלינו להתייחס למספר פרמטרים המשפעים על העיצוב, הם שבסופו של דבר יקבעו אם חדר השינה שלנו מעוצב בטוב טעם או לא.
גודל חדר השינה, הוא הפרמטר הראשון בבחירת הריהוט. האם המרחב מאפשר לנו מיטת קינג סייז או שמא עלינו להסתפק במיטה זוגית רגילה, כמובן שאפשר לייצור חדר שינה מעוצב גם במקרה הזה וגם במקרה הזה, אך עלינו לוודא שיש מספיק מקום, לכן חדרי שינה מעוצבים חייבים להתאים לחלל ולמרחב במאה האחוזים.
הפונקציונאליות, המטרה לה משמש חדר השינה המעוצב, זה הפרמטר הבא, עלינו להבדיל בין חדר שינה המשמש בנוסף לשינה גם לאחסון או לאירוח, או שמדובר בחדר שינה נטו.  אם חדר השינה משמש גם לאחסון עלינו להביא בחשבון את כל הרהיטים שיכנסו לחדר, הן מבחינת גודל והן מבחינת מיקום, וכמובן שאם אנו גרים בלופט או בגלריה עלינו לחשוב גם על האירוח.
סגנון אישי, זה הפרמטר השלישי,  חדרי שינה מעוצבים, מעבר למראה המודרני המעודן והאסתטי צרכים להתאים לאופי שלנו, קיימים סגנונות רבים בעיצוב, אך לא לכל סגנון אנו נתחבר ולא כל סגנון יתאים לצביון הבית, עלינו לוודא כי אנו נשארים באחידות מסוימת ולא מערבבים בין הסגנונות השונים, רהיטים מעוצבים לא חסר, היופי של הרהיטים וייחודיות הרהיטים מדברים בעד עצמם  ואין עלינו לערבב את הסגנונות השונים בחלל אחד- לשמור על קו עיצובי נקי.
 

חדרי שינה מעוצבים

חדרי שינה יוקרתיים לגוף ולנפש במלוא מובן המילה. אנו מזמינים אתכם לגלריות של מעצבי הפנים והאדריכלים, לבדוק להתרשם ולהתפנק. Ellita living המומחים בעיצוב חדרי שינה יוקרתיים, אם אתם רוצים לפנק את עצמכם, להוסיף קצת "ספייס" בחדר השינה בואו לראות למה Ellita  living מציבה רף חדש של עיצוב בחדר השינה. 
חדרי שינה מעוצבים חדרי שינה מעוצבים