פינות אוכל יוקרתיות

פינת אוכל יוקרתית – לאכול בסטייל

אם חשבתם לרגע להחליף את פינת האוכל הישנה באחרת ואין לכם מושג איך לייצור את השינוי המהותי? איזו פינת אוכל נחשבת מודרנית? איזו נחשבת פרקטית ובכלל איזה שולחן מתאים לפינת האוכל שלנו? כאן תוכלו למצוא את כל התשובות לפינות אוכל יוקרתיות.

מיקום פינת האוכל

פינת האוכל בביתנו נמצאת סמוך לכניסת הבית במרבית המקרים, משמע בעת הכניסה לביתנו האורח רואה את דבר ראשון פינת האוכל, לכן עלייה להיות מרשימה ואיכותית. לייצור מראה אלגנטי ומתוחכם של יוקרה. פינות אוכל יוקרתיות בכניסה לבית הן האל"ף בי"ת בעיצוב הן שמעידות הרבה על יושבי הבית. בכדי לקבל פינת אוכל מעוצבת, אנו צרכים לקחת בחשבון את מידות החלל ומידות השולחן, פינת אוכל מעוצבת לא חייבת להיות מסורתית מסיבית וגדולה, כפי שהיה נהוג בעבר. קיימים שלל דגמים של מערכות פינות אוכל בגדלים שונים ובצורות שונות, העשויים מחומרים שונים וכמובן שגם במגוון רחב של צבעים.

פינות אוכל איטלקיות – פינות אוכל מעוצבות

איך נוכל לתרגם את העיצוב שלנו בכניסה לבית, במקום הבולט ביותר, עלינו להקפיד גם על מראה אלגנטי, מראה יוקרתי ועם זאת הטעם האישי שלנו חייב להיות מוטמע בחלל המרכזי של הבית. הרי כל רהיט שנכניס הביתה יגדיר אותנו בצורה מסוימת. זו בעצם הסיבה העיקרית שרבים יעדיפו רהיטי יוקרה מאיטליה בודדים ואיכותיים ולא סתם עוד רהיטים ופריטים שיעיקו על המרחב, במיוחד שמדובר בפינת אוכל.

המוכר או המנוכר

רוב פינות האוכל מורכבות משלוחן ארוך שסביבו כיסאות גדולים בעבר היו אלה שולחנות העץ המלבניים, אך היום בעידן המודרני פינות האוכל היוקרתיות חייבות להתאים עצמן למרחב, היום אנו יכולים לראות כי את שולחנות העץ החליפו שולחנות הזכוכית, פינת האוכל המלבנית אינה הכרחית  בכל בית. חישבו לרגע על שולחן עגול עשוי זכוכית בעיצוב מודרני איטלקי ותו לאו, מי צריך יותר מזה?!

להתאים את העיצוב לאופי הבית

פינות אוכל יוקרתיות אינן חיבות באזור אוניברסלי, אנו יכולים למקם אותן בהתאם למבנה הבית וכמובן לאופי הבית, העיצובים האיטלקיים היוקרתיים הביאו עימם פינות אוכל אוונגרדיות בצורות שונות, העשויים מחומרים שונים ומגוונים, אנו יכולים לשמור על המסורת ולבחור שולחן מעץ מעוצב או בכלל לפנות לעולם האלומיניום והזכוכית, אנו יכולים לבחור בגוונים של הלבן או האדום או השחור והחום, בעיצובים מודרניים עכשוויים אנו יכולים למצוא את כל האפשריות הבלתי נגמרות לעיצוב פינת אוכל, אם בכל זאת אתם עדיין מתלבטים תמיד אפשר להיעזר במומחים.
Ellitaliving   יבואנית רהיטי יוקרה של מיטב המעצבים בעולם, הפכה להיות ביתם של מעצבי פנים ואדריכלים ולקוחות פרטיים. מבין עובדי הרשת תוכלו להיעזר בגדולי מעצבי הפנים וביחד תוכלו להתאים את פינת האוכל היוקרתית למבנה ולאופי הבית. ליצור פינת אוכל מעוצבת אינה משימה קשה אם אנו מוצאים את המקום הנכון.
פינות אוכל איטלקיות פינות אוכל יוקרתיות פינת אוכל יוקרתית