עיצוב חדר שינה

עיצוב חדרי שינה יוקרתיים מבית אליתה ליוינג

עיצוב חדר שינה, חדר שינה מעוצבחדר שינה זה המקום אליו אנו מגיעים בסוף היום, זה המקום בו אנו מוצאים אנחת רווחה וממהרים לכסות את עצמנו בשמיכה, להתהפך לצד או לבטן ופשוט ליהנות משינה מפנקת, זה תסריט אחד, יש את התסריט השני והפחות נעים, אותו תסריט שאתה חוזר אחרי יום עבודה מעייף, אחרי צפייה בטלוויזיה ודוחה את הרגע מלהיכנס לחדר השינה, לא בגלל שאתה לא עייף, אתה עייף מאוד, פשוט מעולם לא דאגת לעיצוב חדר השינה.

עיצוב חדר שינה בדירה שכורה או קנויה

אומנם זה די משפיע על הדקורציה בבית אם הדירה שברשתנו כרגע שכורה או קנויה, אך גם בדירה שכורה אנו יכולים להשקיע, במיוחד שהמילה עיצוב אינה דוגלת בבלגן צורני, אינה דוגלת בסכומי עתק, אלא דוגלת בטוב טעם בסדר צורני ובניצול נכון של המרחב.
כך שלפי הגדרה זו כל חדר וחדר יכול להיות מעוצב. עיצוב חדר שינה אינו מצריך מאתנו הרבה במיוחד שבחדר שינה בדרך כלל, מתכוונים למיטה שידות וארון בגדים. נצא מנקודת הנחה כי הדירה שכורה ואין אנו מתכוונים להשקיע בארון בגדים, מה שנותר לנו זה להשקיע במיטה מיוחדת ושידות, משמע עד כה מנינו ריהוט שאינו נהרס בהובלה.

החדר עם הכי הרבה השראה

עיצוב חדרי שינה או עיצוב פנים של חדר שינה חייב להיות נעים, מה הכוונה, חדר שינה הוא מקום ההשראה שלנו והמקום בו אנו צריכים להצטייד בכוחות חדשים ובמילוי מצברים, לכן רצוי לעצב את חדר השינה בצבעים נעימים ורכים שיעזרו לנו לפתח מחשבות נעימות ולא להפך.

מה כולל עיצוב חדר שינה

עיצוב חדר שינה, חדרי שינה מעוצבים – עיצוב זו מילה רחבה במיוחד, גם שמדובר בעיצוב חדר שינה. עיצוב בעצם מדבר על הסגנון, כמו כפרי, מודרני, אוונגרדי, הייטקסטי, רומנטי וכדומה. עיצוב כולל גם טקסטיל כמו ווילונות, מצעים, כריות נוי ומפות על גבי השידה, ועיצוב טומן בחובו גם את התאורה ואת גופי התאורה וגם ריהוט מעוצב לבית.
עתה אנו מתחילים להבין התמונה ברורה, איך אפשר לדאוג לעיצוב חדר השינה בדירה שכרוה, לגרום לחדר השינה להיראות טוב גם מבלי להשקיע בריהוט חדש. המטרה היא להתאים את האביזרים המשלימים לריהוט הקיים, גם בצורה זו אנו יכולים להפוך חדר שינה מבולגן מבחינה עיצובית וצורנית ולהפוך אותו לחדר החלומות שלנו.

עיצוב חדר שינה – איך מתחילים?

להתחיל זה אולי קצת מבלבל, מאחר והמטרה שלנו היא להימנע מלהזמין איש מקצוע, מעצב פנים או סטייליסט לעיצוב החדר, אנו פשוט צריכים לעבור בין חנויות, לחפש בקטלוגים עיצוב חדר שינה, לבחור מהו החדר המושלם ביותר עבורנו ופשוט לנסות לחקות את המקור, כמובן נוכל למצוא אביזרים וריהוט במגוון מחירים, אך ראשית, יהיה עלינו לקבוע את התקציב שלנו, קל מאוד להרחיב מעבר למצופה ולהכפיל את הסכום, חישבו על דרכים יצירתיות להישאר בתווך המחירים, כמו למשל חידוש רהיטים ותפירת ווילונות, כך תוכלו לייצור את העיצוב המושלם לחדר השינה שלכם.
עיצוב חדר שינה עיצוב חדר שינה עיצוב חדרי שינה יוקרתיים